Stravování BIS®

Automatické objednávání stravy se stává stejně potřebným pro efektivní chod firmy jako evidence docházky.

Systém stravování představuje náhradu dosavadního způsobu objednávání a výdeje jídel pomocí papírových formulářů. Výrazně se tak minimalizuje riziko chyb a zefektivní se provoz jídelny.

Je založen na objednávání stravy podle předem vytvořeného jídelníčku a odběru v době výdeje. To vše s využitím bezkontaktních identifikačních prvků (karet, klíčenek) nebo biometrie z jiných aplikací systému BIS®.

Vysoký uživatelský komfort zajišťuje také možnost objednávání stravy přes webové rozhraní nebo vlastní PC. Pro zaměstnance bez přístupu k PC je možné systém doplnit o dotykový terminál.

Nabízený modul umožňuje:

  • zobrazování jídelníčku na displeji
  • objednávání stravy na několik dní dopředu
  • rušení objednávek
  • burzu jídel
  • poskytování informací o objednávání stravy (např. kontrola stavu účtu apod.)

Výdej objednaného jídla probíhá přes výdejový snímač.

Standardní verze programového vybavení řeší komplexně problematiku objednávání a výdeje stravy.

 

 

Hlavní funkce:

  • jednoduchá tvorba a editace seznamu strávníků obsahující základní informace o jednotlivých strávnících (např. číslo karty, jméno a příjmení, středisko, dotační šablona aj.)
  • jednoduchá správa dotací (výpočet skutečných nároků na dotaci stravného na základě dat z docházkového systému)
  • vytváření jídelních lístků
  • sumační sestavy objednaných a odebraných jídel na jednotlivé dny
  • přehled objednané a odebrané stravy jednotlivých strávníků
  • možnost dodatečného objednání či zrušení stravy
  • převod požadovaných údajů do mzdového software
  • podklady pro tvorbu faktur
  • kompatibilita s docházkovým a přístupovým systémem, možnost doplnění o modul anketa

Restaurační stravování

Restaurační stravovaní umožňuje prodej doplňkového sortimentu různého druhu, případně prodej hlavního jídla (např. minutky) v bufetech či kantýnách. Představuje tak moderní systém volného prodeje bez nutnosti předchozí objednávky.

Zaměstnanci si přímo před platbou vybírají jídlo z aktuální nabídky. Platbu lze realizovat v hotovosti nebo bezhotovostně na registrační pokladně s PC, která je vybavena čtečkou AL1041.

Systém výrazně urychluje výdej stravy či zboží a držitelům identifikačních prvků přináší větší komfort při placení. Provozovatelům těchto zařízení jsou veškerá pořízená data k dispozici pro další zpracování (tvorba faktur, srážka ze mzdy apod.).

 

Mám zájem o nabídku          Minimální konfigurace