Automatické objednávání stravy se stává stejně potřebným pro efektivní chod firmy jako evidence docházky.
Systém stravování představuje náhradu dosavadního způsobu objednávání a výdeje jídel pomocí papírových formulářů. Výrazně se tak minimalizuje riziko chyb a zefektivní se provoz jídelny.
Je založen na objednávání stravy podle předem vytvořeného jídelníčku a odběru v době výdeje. To vše s využitím bezkontaktních identifikačních prvků (karet, klíčenek) nebo biometrie z jiných aplikací systému BIS®.
Vysoký uživatelský komfort zajišťuje také možnost objednávání stravy přes webové rozhraní nebo vlastní PC. Pro zaměstnance bez přístupu k PC je možné systém doplnit o dotykový terminál.
Nabízený modul umožňuje:
- zobrazování jídelníčku na displeji
- objednávání stravy na několik dní dopředu
- rušení objednávek
- burzu jídel
- poskytování informací o objednávání stravy (např. kontrola stavu účtu apod.)
Výdej objednaného jídla probíhá přes výdejový snímač.
Standardní verze programového vybavení řeší komplexně problematiku objednávání a výdeje stravy.
Hlavní funkce:
- jednoduchá tvorba a editace seznamu strávníků obsahující základní informace o jednotlivých strávnících (např. číslo karty, jméno a příjmení, středisko, dotační šablona aj.)
- jednoduchá správa dotací (výpočet skutečných nároků na dotaci stravného na základě dat z docházkového systému)
- vytváření jídelních lístků
- sumační sestavy objednaných a odebraných jídel na jednotlivé dny
- přehled objednané a odebrané stravy jednotlivých strávníků
- možnost dodatečného objednání či zrušení stravy
- převod požadovaných údajů do mzdového software
- podklady pro tvorbu faktur
- kompatibilita s docházkovým a přístupovým systémem, možnost doplnění o modul anketa
Restaurační stravování
Restaurační stravovaní umožňuje prodej doplňkového sortimentu různého druhu, případně prodej hlavního jídla (např. minutky) v bufetech či kantýnách. Představuje tak moderní systém volného prodeje bez nutnosti předchozí objednávky.
Zaměstnanci si přímo před platbou vybírají jídlo z aktuální nabídky. Platbu lze realizovat v hotovosti nebo bezhotovostně na registrační pokladně s PC, která je vybavena čtečkou AL1041.
Systém výrazně urychluje výdej stravy či zboží a držitelům identifikačních prvků přináší větší komfort při placení. Provozovatelům těchto zařízení jsou veškerá pořízená data k dispozici pro další zpracování (tvorba faktur, srážka ze mzdy apod.).