Pochůzky BIS ®
Systém je vhodný pro kontrolu činnosti pracovníků ostrahy, úklidové služby, personál zdravotnických zařízení a další poskytovatele služeb, kteří vyžadují pravidelné pochůzky zaměstnanců s možností jejich evidence a kontroly.
Základem pochůzkového systému BIS® je čtečka a identifikační disky rozmístěné na požadovaných kontrolních bodech.
Osoba provádějící pochůzku je povinna se identifikovat na všech stanovištích v rámci střeženého prostoru ve stanoveném pořadí. Rozlišení pracovníků ostrahy je možné pomocí vlastního identifikačního prvku.
Výhody pochůzkového systému BIS®:
-
rychlá finanční návratnost
-
snadná montáž identifikačního disku (provozní teplota -25 až +85 °C)
-
export dat do navazujících systémů
-
kompatibilita s dalšími moduly systému BIS®
-
možnost dodání formou samoinstalačního balíčku
Funkce aplikačního software:
-
definice kontrolních bodů
-
evidence jednotlivých snímacích jednotek a jejich přidělování zaměstnancům ostrahy
-
vytváření kontrolních tras včetně stanovení minimálních časových intervalů mezi jednotlivými kontrolními body (zamezení tzv. „proběhnutí“ trasy)
-
plánování pochůzek pro jednotlivé pracovníky ostrahy
-
vyhodnocování pochůzek (sledování splnění pochůzkové činnosti včetně kontroly návštěvnosti jednotlivých stanovišť, sledování časových intervalů mezi jednotlivými kontrolními body apod.)
Mám zájem o nabídku Minimální konfigurace