Docházkový systém představuje rychlou a přesnou evidenci docházky zaměstnanců s využitím bezkontaktních identifikačních prvků nebo biometrie. Systém nahrazuje zastaralé způsoby evidence pracovní doby, čímž se výrazně omezuje možnost vzniku nepřesností a chyb, zajišťuje efektivnější využívání pracovní doby a přináší časové i finanční úspory při zpracování dat.
Základní výhody docházkového systému BIS®:
- usnadnění, zpřesnění a zejména zrychlení zpracování dat
- zamezení falšování a úprav údajů
- odstranění doposud používaného únavného a nepříjemného přepisovaní údajů
- přehledné řešení úkolové mzdy a práce na zakázkách
- uživatelsky příjemné a nenáročné nastavení přesčasů, příplatků a pohotovostí
- snadné a přehledné plánování směn
- hlídání přesčasů a doby odpočinku mezi směnami
- vedení a plánování dovolených, pracovních cest, návštěv u lékaře a dalších nepřítomností
- elektronické schvalování nepřítomností, včetně kontroly nároků
- automatické e-mailové reporty z definovaných oblastí (např. hlídání termínu platnosti zdravotní prohlídky, školení BOZP/PO, výdeje OOPP, blížící se konec pracovního poměru, apod.)
- rychlá informace o aktuální přítomnosti zaměstnanců, návštěv, referenčních vozidel
- přístupová práva a hesla pro povolení úprav záznamů, evidence změn
- zpřístupnění informací o saldu odpracované doby na čtečce nebo ve webovém rozhraní
- legislativní aktuálnost dle Zákoníku práce
- jazykové mutace (čeština, slovenština, angličtina a polština)
- integrace s jinými systémy
Části systému tvoří:
Identifikační prvky | (karty, klíčenky nebo biometrie) |
Čtečky | (s klávesnicí nebo bez klávesnice) |
Programové vybavení | (komunikační, aplikační software) |
Pro aplikaci docházka jsou určeny především čtečky řady EP400* , MT a HT200*.
Standardní verze programového vybavení řeší komplexně problematiku zpracování docházky.
Hlavní funkce:
- tvorba a jednoduchá údržba databanky pracovníků, která obsahuje základní personální informace o jednotlivých pracovnících (např. číslo karty, jméno, osobní číslo, středisko)
- definice pravidel pro správný výpočet odpracované doby (směny, pracovní kalendáře, způsob zaokrouhlování, způsob práce s přesčasy, parametry pružné pracovní doby, typy a vlastnosti přerušení pracovní doby, typy a vlastnosti celodenních nepřítomností, příplatky, pohotovosti, přestávky, přidělené docházkové snímací jednotky apod.)
- registrace příchodu, odchodu, přerušení pracovní doby a jejich přesné zpracování do souhrnných docházkových listů (registrace a rozdělení odpracované doby podle směn a dnů, denní a měsíční statistiky)
- personalisté jistě ocení možnost doplnění systému o modul anketa nebo funkci sledování termínů (např. lékařských prohlídek, zákonných školení nebo výdeje osobních ochranných pracovních prostředků)
- tiskové sestavy
- import / export dat
Mám zájem o nabídku Minimální konfigurace